Персональный сайт - Виховна робота
Четвер, 18.12.2014, 03:56
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт ЗОШ №31 м.Кременчук

Наше опитування
Хто відвідує наш сайт
Всього відповідей: 268
Статистика

Онлайн всього: 0
Гостей: 0
Користувачів: 0
Форма входу

Виховна робота

1.  Структура виховної роботи.

Система виховної роботи школи
 «особистість – учень - громадянин».

           В умовах змін у соціальному, економічному, політичному житті нашої держави постала потреба кардинальної перебудови у сфері виховання, мета якого – формувати конкурентноспроможну творчу особистість, яка спроможна до самовизначення, самореалізації та самовдосконалення. Тому наше творче кредо як педагога та вихователя: «Виховання повинно мати за мету виліпити таку людину, яка ніде, ні за будь-яких умов не загине ні морально, ні фізично і упровадить у життя свою незалежну думку» .
            Проблемне питання, над яким ми працюємо: «Удосконалення форм і методів навчання і виховання дітей через впровадження новітніх педагогічних технологій, удосконалення роботи з обдарованими дітьми, спрямованість на особистісно орієнтований підхід». Майбутнє України – за поколінням, котре сьогодні в шкільних стінах опановує життя, якість якого залежить від рівня сформованості життєвої компетентності.
Бути компетентним означає вміти мобілізувати власний творчій потенціал у конкретній життєвій ситуації, тому у виховній роботі приділяємо увагу формуванню ключових компетенцій учнів як умові їх ефективної самореалізації

           Створено модель компетентності учня:  
- Людина Всесвіту;
- Громадянин України;
- Кременчужанин;
- Член шкільної країни;
- Охоронець свого здоров’я; 
- Творча людина.


 
        За роки існування у школі склалася система виховної діяльності. У практиці використовуються традиційні та нетрадиційні форми роботи. Сформувалися певні ритуали шкільного життя, розроблено власну символіку (герб, гімн), яка використовується під час урочистостей поряд з державною. Усі напрямки виховання вимагають ефективних форм і методів роботи зі школярами, цікавих заходів. Тому планування традиційно здійснюється за тематичними періодами, що охоплюють пріоритетні напрямки виховної діяльності.
        Значне місце у виховній діяльності школи займає превентивне виховання. Відпрацьована стійка система правовиховної роботи. Проводяться Місячник правовиховної роботи, декади правових знань і профілактики наркоманії та ВІЛ- СНІДу, акції "Урок”. "Дозвілля”, "Зовнішній вигляд”, "Сім’я”, "Портфель” і Дні дисципліни.

2. Проектна технологія.

Проектна технологія у практиці виховної діяльності школи.

Найкраще дитина проявляє себе в діяльності. І чим вона активніша, тим багатогранніше розкривається особистість, формуються соціальні компетентності. Саме тому роботу педагогічного та учнівського колективів започатковано проектну діяльність. Проектна технологія дає можливість активізувати особистісний потенціал кожної дитини, стимулювати учнів до певних проблем та створення педагогом таких умов навально-виховного процесу, результатом якого є індивідуальний досвід діяльності учня.

 

У школі забезпечується робота СПЕКТРу  через проектну діяльність.

 

Вона здійснюється радою пошукових загонів, центрами СПЕКТРу, Армією добра.

 

Рада пошукових загонів над проектами.

·   «Історія міст і сіл Полтавщини».  Мета цих проектів – вивчення історії рідного    краю, організація екскурсій.

 

·   «Краса і біль України».

 

·   «Голодомор 1932-33 років».  Мета – організація пошукової роботи , вивчення трагічних сторінок історії України.

 

·  «Шляхами подвигу і слави».  Мета – організація пошукової роботи , зібрання матеріалів про героїзм народу у ВВв.

 

·  «Мої вершини».  Мета - виявлення досягнень учнів у спорті та творчій діяльності.

Радою організації СПЕКТРу  реалізуються такі проекти:

·        «Юність. Натхнення. Талант.».   Мета – створення умов для розвитку творчих здібностей учнів.

·      «Спорт і ми».  Мета – розвиток спортивних здібностей, навичок здорового способу життя.



·        «Радій життю разом з нами». Мета – профілактика шкідливих звичок, формування у школярів здорового способу життя.

 

·      «Ветеран живе поруч».  Мета – виховувати повагу і шанобливе ставлення до ветеранів ВВв.

  

·      «Школа – наш дім».  Мета – благоустрій та озеленення школи.

 

·      «Я – учень школи». Мета - виховання свідомої дисципліни учнів та організаторських здібностей.

3. Традиційні заходи.


4. Шкільне самоврядування.

 Однією з форм організації учнівського колективу в 1-4 класах є  об’єднання «Веселкова країна», яке складається з таких творчих груп:

1. Джерело «Здоров’я»

2. Сонячне місто

3. Українська світлиця

4. Галявина мудрості

5. Диво-сад

6. Селище Умільців

7. Сузір’я Талантів


Загальношкільним органом учнівського самоврядування  є організація старшокласників «СПЕКТР», що означає Співдружність Передових Енергійних Кмітливих Талановитих Рішучих, до складу якої входять учні 5-11 класів.


В раді СПЕКТРу створені центри:.

- Навчально-пізнавальний

- Дисципліни і порядку

- Суспільно-корисної діяльності

- Творчого розвитку

- Зв’язків з громадськістю

- Спортивно-оздоровчий

- Захисту прав дитини

     Основним принципом СПЕКТРу  є:  «Самі вирішили, самі зробили, самі відповідаємо». Організація має свою структуру, емблему. Розроблені «Єдині правила для учнів», «Кодекс честі члена учнівської ради », систематично проводяться учнівські збори, де вирішуються питання життя класу і школи.

     На конференції на початку кожного навчального року обирається учнівська  рада СПЕКТРу.




Пошук
Календар
«  Грудень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2014
Створити безкоштовний сайт на uCoz